יועץ דיגיטל

הדרך לפרסום עוברת אצל היועץ

יועץ דיגיטל שם לנגד עיניו את בדיקת הנכסים הדיגיטליים של הארגון ואיך ניתן להקים או לשפר את המצב הקיים של העסק במידה הדיגיטלית, בסיום בדיקת הנוכחות של העסק בדיגיטל נכנס השלב של ייעוץ עסקי דיגיטלי האפשר הערכת מצב קיים ונקודות לשיפור בטרם מתחילים בשלב הביצוע.

אתם תמיד שמחים לקבל לקוחות חדשים לעסק שלכם, לקוח חדש פירושו תקציב נוסף לחברה. עשרה לקוחות חדשים מספקים לכם את סכום הכסף הדרוש כדי להתקדם ולהתפתח ובמקביל להרחיב את ניהול תקציב הפרסום.

אני מעוניין לקדם את החברה שלי, מה עליי לעשות?

אתם טובים מאוד במה שאתם עושים, אולי אתם שפים מצוינים שיש להם רשת מסעדות ברחבי הארץ, אך סביר להניח שהידע שלכם בקידום ופרסום בדיגיטל מסתכם בחיפוש בגוגל או בפתיחת משתמש ברשת חברתית. למרבה המזל, הופעתו של האינטרנט הולידה מקצועות חדשים שלא היו מוכרים בדורות הקודמים. כך נוצר מקצוע חדש שנקרא יועץ דיגיטל, אדם שיכול לבקר ולמשב על כל אמצעי הפרסום בעולם הדיגיטל. ואליו אתם צריכים לפנות ברגע שאתם מעוניינים לבצע מהלך שיווקי כזה או אחר.

נושאים רבים בתחום אחריותו

כדי לקדם את העסק שלכם, אין די בבניית אתר בלבד או פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק. על מנת להגיע לכמה שיותר גולשים, חשוב לשלב כמה תחומי פעילות יחד. תחומי הפעילות של יועץ דיגיטל רבים, וניתן להזכיר על קצה המזלג את הבולטים שבהם.

בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

אחד הדברים הראשונים שעושה היועץ הדיגיטלי הוא להתאים עבור העסק שלכם את האסטרטגיה השיווקית שלכם אשר תלווה אתכם לאורך כל הדרך. התכנית השיווקית נועדה לענות על שאלות משמעותיות המאפיינות את העסק שלכם:

  • מיהו קהל היעד?

מדובר בשאלה אשר קובעת את אופי העסק שלכם – כיצד ייראה האתר מבחינת העיצוב והתוכן? אילו מסרים אתם מעבירים ללקוחות שלכם? אילו אמצעי שיווק דיגיטליים ישכנעו אותם לפנות אליכם?

  • כיצד תקבעו את מדיניות המחירים?

חשוב לקבוע את המחירים הנכונים עבור שירותי העסק ומוצריו, כדי להקדים תרופה למכה ולהימנע מפעולה שעלולה לגרום לנזק כלכלי. לדוגמה, חברות לא מעטות המעוניינות למשוך אליהן לקוחות חדשים קובעות מחירי מבצע על מוצרים, אשר בהמשך הופכים למחירים קבועים.

  • באילו ערוצי הפצה אתם עומדים להשתמש?

בחירה נכונה של ערוצי הפצה יכולה להוביל את הלקוחות אליכם. היועץ הדיגיטלי יכול להתאים עבורכם את הערוצים וללמד אתכם להשתמש בהם בחכמה. לדוגמה, אם יש לכם רשת של חנויות בגדי מותגים בכל רחבי הארץ, כדאי לשקול למכור את המותגים גם בחנויות הנמצאות בבעלות פרטית.

שאלה של מיתוג נכון

שירותי קריאייטיב דיגיטליים הם מבין התחומים העיקריים שבהם עוסק היועץ. מיתוג נכון יציג אתכם באור חיובי ויוביל אליכם לידים איכותיים. המיתוג מתבטא בין השאר בניהול עמודי פייסבוק, הפקת קמפיינים דיגיטליים תוך ניסוח תוכן ברור וקולח עבור הלקוחות, שליחת ניוזלטרים ללקוחות, כתיבה של תוכן שיווקי לאתרים המעודד את הגולשים להשאיר פרטים באתר או נהיול פרופיל האינסטגרם.

בניית עמודי נחיתה

כידוע, עמוד נחיתה הוא דף אינטרנט ממוקד וספציפי שתפקידו העיקרי הוא להביא לידים. משום כך, פעמים רבות הוא מקושר לבאנרים ואתרים. עמוד הנחיתה כולל טופס להשארת פרטים ומידע מצומצם וממוקד אשר מניע את הגולש לפעולה. היועץ הדיגיטלי יכול להפוך את העמוד לעמוד נחיתה איכותי ומנצח, בעזרת בחינה מדוקדקת של פרמטרים שונים. לדוגמה, מומלץ להימנע ממיקום של אובייקטים רבים מדיי על גבי העמוד. כך, גם אם עמוד הנחיתה שלכם צריך לכלול שתי פעולות כמו השארת פרטים וביצוע רכישה, חשוב שתהיה ביניהם היררכיה ברורה אשר לא תבלבל את הגולשים.

פונים ליועץ מוביל

אם החלטתם לפנות ליועץ דיגיטל לפני שאתם קופצים אל תוך המים העמוקים של עולם השיווק, אתם בדרך הנכונה. שמי תומר לוינסקי, המנכ"ל והבעלים של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, הנני בעל רקע מקצועי בתחומי עיצוב, מיתוג, שיווק ופרסום באינטרנט, מספק שירותי ייעוץ בקידום אתרים, תוך שימת דגש על יתרונותיו של הקידום האורגני (SEO) לבעלי אתרים.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: