Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחה לשיווק דיגיטלי

מומחים לשיווק דיגיטלי

בימינו קיימים אמצעים דיגיטליים שונים המאפשרים לנו לפרסם מוצר, שירות ואת העסק שלנו באופן כללי. מומחה לשיווק דיגיטלי הוא האדם המסייע לבעל העסק להתאים את פלטפורמת השיווק הנכונה עבור העסק שלו, כדי שהוא יזכה לכמה שיותר פניות, המומחה מכיר היטב את כל פלטפורמות השיווק הדיגיטלי ויודע כיצד ליישם אותן.

מתכוננים לפגישה עם מומחה לשיווק דיגיטלי

מעוניינים לקדם את העסק שלכם? סביר להניח שכבר קבעתם פגישה עם מומחה לשיווק דיגיטלי. כדי להפיק את המרב מהפגישה, מומלץ להכיר כמה מבין הכלים השיווקיים הנפוצים ביותר הקיימים היום:

פרסום ממומן בגוגל

מומחה לשיווק דיגיטלי ימליץ לכם לפנות לשיטת המודעה הממומנת בגוגל, אם תרצו לפרסם מוצר או שירות באופן מידי. המומחה יבצע חקר מילות מפתח, יתאים את מילות המפתח הטובות ביותר עבור המודעה שלכם, ישתמש בהרחבות שמציעה גוגל אדוורדס לשיפור המודעה ויציג לכם את טווח המחירים המומלץ במקרה שלכם עבור הפרסום הממומן.

פייסבוק

בזכות שימוש מושכל ברשת החברתית הגדולה בעולם תוכלו להגיע ללקוחות רבים. אך לפני הכול, אתם תעברו כמה שלבים משמעותיים עם היועץ השיווקי:

  • תבנו תכנית שיווקית – התכנית שלכם תכלול דרך מפורטת לניהול עמוד הפייסבוק שלכם, לצד ניהול ממומן.
  • תכירו את קהל היעד שלכם – באמצעות אפיון מדוקדק תוכלו להבין מיהו קהל היעד שלכם אשר אליו אתם שואפים להגיע.
  • איך מנהלים את תוכן העמוד – הקמתם עמוד עסקי? זה נהדר. כעת היועץ השיווקי ילמד אתכם כיצד לנהל אותו מבחינת כתיבת תכנים ותזמון פוסטים.
  • ניהול ממומן – כאשר אתם משלמים לפייסבוק, היא פותחת בפניכם אפשרויות שיווק מגוונות.

טאבולה ואאוטבריין

טאבולה ואאוטבריין הן שתי פלטפורמות מרכזיות לפרסום תוכן ממומן. הן מקדמות תכנים באתרים מובילים כמו Mako  או Ynet, אך כדי לפרסם בהן יש צורך לכתוב תוכן איכותי ביותר. חשוב להעלות לפלטפורמות תוכן מדויק, ורצוי שהוא ייכתב על ידי בעלי מקצוע. כך למשל, מאמר על הגורמים לבריחת סידן והידלדלות העצם ייחשב לאיכותי יותר אם ייכתב על ידי רופא.

רימרקטינג

בזכות שיטת הרימרקטינג, העסק שלכם יכול להופיע בתוצאות החיפוש גם לאחר שהגולשים נוטשים את האתר שלכם. הטכנולוגיה של רימרקטינג פשוטה בעיקרה: בעזרת שתילת "עוגיות" בטלפון הנייד או במחשב אתם יכולים להוסיף את המבקרים באתר אל הרשימה שלכם. לדוגמה, אם גולש נכנס לאתר לימודים שאתם מקדמים, ולאחר מכן נוטש אותו ועובר לגלוש בפייסבוק, הוא יראה את המודעות של אתר הלימודים לאורך הפיד. תוכלו גם להחליט אילו גולשים ייחשפו לרימרקטינג – גולשים אשר שהוו באתר שלכם בסוף השבוע, גולשים שביקרו באתרכם לפני זמן רב או גולשים שהגיעו דרך פייסבוק.

קידום אתרים אורגני

מומחים רבים לשיווק דיגיטלי ממליצים על קידום אורגני לאתר. אמנם מדובר בקידום אטי יותר מן הקידום הממומן, והוא דורש סבלנות והשקעה, אך בסופו של דבר ההתמדה משתלמת:

  • אתם יכולים ליהנות מאתר תדמיתי ומושקע המציג את העסק שלכם באור חיובי.
  • בניגוד לקידום הממומן, אינכם צריכים לשלם על כל כניסה. אם יש לכם אתר טוב הממוקם במקומות הראשונים, הוא חשוף לאלפי גולשים ביום.
  • האתר שלכם הוא הנכס שלכם. בעת הצורך, תוכלו למכור אותו לאחרים תמורת תשלום נכבד.

פרסום ביוטיוב

סרטון מושקע אחד שווה לאלף מילים שתכתבו באתר שלכם, גולשים אוהבים לצפות בסרטון קליל וקצר שיש לו מסר ברור. ואם כבר הפקתם סרטון מושך עין, מומחה לשיווק דיגיטלי יכול להדריך אתכם בעזרת טיפים וליווי שיווקי איך ניתן לקדם אותו בפייסבוק וביוטיוב. בעולם הזה ישנם כלים שיווקיים נוספים שיכולים לעזור לכם לקדם את העסק, ואתם כלל לא יודעים זאת. אני מכיר את עולם הדיגיטל מקרוב ומעביר הדרכה והסבר דיגיטלי עבור חברות ותאגידים.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: