Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מקדם אתרים אורגני בגוגל לעסקים וחברות

מקדם אתרים מקצועי

בתור מקדם אתרים אורגני שחי את התחום של הקידום האורגני כבר מעל לעשור, הגיע הזמן שארשום מאמר ארוך על הנושא ואציין את כל מה שחשוב לביצוע שכל מקדם אתרים מקצועי צריך לדעת לעשות. במרוצת השנים, העסקתי עשרות מקדמי אתרים שכירים וכיום אני עומד בראש חברת קידום האתרים הגדולה ביותר בישראל עם מחלקת הקידום (SEO) הגדולה ביותר בארץ שכוללת מקדמי אתרים וותיקים עם ניסיון של שנים יחד עם כותבי תוכן וגם מזיני תוכן במשרה מלאה, כל עבודת הקידום מתבצעת אצלנו בתוך משרדי החברה, כל התנאים הנדרשים להצלחת לקוחותינו בגוגל.

מקדם אתרים מומחה לקידום אתרים אורגני בגוגל

מקדם אתרים מומחה הוא מקדם אתרים שיודע לבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת לקדם אתר בגוגל לעמוד הראשון, בלי להיעזר בגורם חיצוני כזה או אחר, מעבר לזה, מקדם אתרים מומחה יהיה מי שידע למצוא את הפתרון בכל מצב ובכל סיטואציה, באמצעות ניסיון עבר או באמצעות כלים לקידום אתרים שעומדים לרשותו, בין אותם כלים בהם יעשה שימוש מומחה לקידום אתרים בגוגל ניתן למצוא בעיקר את הכלים הבאים: Ahrefs , Majestic , MOZ , Semrush , Ubersuggest , Screaming Frog ועוד…

כל אחד מהכלים האלה מהווים למעשה את ארגז הכלים של מקדם האתרים האורגני בגוגל, בלי לדעת לשלוט ולהשתמש בכלים לא יכול מקדם אתרים להצליח בצורה מקסימלית. כיום, לא מספיק שמקדם האתרים יהיה רק מקדם אתרים טוב, הוא צריך להבין גם בשיווק דיגיטלי, להיות עם ראייה ואסטרטגיה שיווקית באינטרנט, להבין מה יכול לעזור לאתר של הלקוח שלו להתקדם בגוגל גם באמצעות שדרוג האתר ברמה העיצובית וטיפול ביחסי ההמרה הקיימים באתר.

האופי והתכונות הנדרשות ממקדם אתרים בגוגל

על מנת להיות מקדם אתרים תותח ומצליח, צריך להיות בכל תכונות אופי מאוד ברורות ומה שנקרא בשפה שלנו המקדמים, בעל "ראש" של מקדם אתרים שחושב ופועל כמקדם, מעבר ליכולות הטכניות (אופטימיזציה, שיפור מהירות וכו') צריך המקדם להיות סבלני (גם כלפי הלקוחות שלו וגם כלפי מנוע החיפוש עצמו) ובעיקר לחשוב מחוץ לקופסא עם יכולת ירידה לפרטים הקטנים והמורכבים ביותר.

שכר של מקדם אתרים SEO

יש הבדל משמעותי מאוד בחיי היום יום של מקדם אתרים פרילנסר (שצריך לגייס לקוחות, לתת להם שירות מלא, לשלם הוצאות עבור מערכות וכלים) למקדם אתרים שכיר (שרק מתעסק בקידום אתרים ויכול כתוצאה מכך לעבוד הרבה יותר ולטפל בהרבה יותר לקוחות) כך גם מבחינת שכר יש הבדל גודל, אך מקדם אתרים מקצועי עם ניסיון, ירוויח שכר טוב גם בתור פרילנסר וגם בתוך שכיר בסופו של דבר, הכל עיניין של ניסיון, וותק ומקצועיות.

כל האמצעים שמקדם אתרים צריך על מנת לקדם אתרים לעמוד הראשון בגוגל:

לנו יש את כל מה שאיש SEO צריך על מנת לקדם אתר אינטרנט לעמוד הראשון ולמקום הראשון במנוע החיפוש של גוגל:

1. כותבי תוכן במשרה מלאה שעברו הכשרה בתוך החברה וכיום יכולים לכתוב ולספק כמויות של תכנים איכותיים להצלחת הקידום.
2. כל הכלים הנדרשים למחקר בתשלום מלא עם כל האפשרויות פתוחות לשימוש ללא הגבלה.
3. רשת אתרי התוכן הגדולה ביותר בישראל (קבוצת מקומונט) שנוסדה והוקמה על ידי במטרה לספק ללקוחותינו קישורים איכותיים, כמה שנצטרך ובאיזה תחום שרק נבחר.
4. מקדמי אתרים מומחים כל אחד בתחומו, החל מאופטימיזציה ועד לבניית קישורים (פנימיים ונכנסים) לאתרים.

הפעולות שכל מקדם אתרים מקצועי צריך להכיר ולדקלם מתוך שינה:

1

בחירת מילות מפתח

השלב החשוב ביותר בתהליך נמצא דווקא בתחילתו, בחירת מילות המפתח יכריעו האם הקידום יצליח או יכשל, לרוב, מקדם אתרים מתחיל יבחר במגוון רחב של מילות מפתח בעלות נפח חיפושים גבוה, אך מקדם אתרים וותיק עם ניסיון ידע שמדובר בטעות, ולכן יבחר רק מילות מפתח רלוונטיות מתחומים משותפת, שיש סיכוי גבוהה להתברג בהם במקומות הראשונות, בהתאם לוותק של הדומיין ולמוניטין הקיים של האתר בגוגל.
2

כתיבת תוכן שיווקי

אחרי שבחרנו את מילות המפתח לתהליך, נשאר לנו לכתוב את התוכן על מנת שגוגל יזהה רלוונטיות לאותם מילות מפתח, בשיקול הדעת של המקדם יהיה לאחד מספר מילות מפתח לעמוד תוכן אחד או לחלופין, להפריד מילות מפתח למאמרי תוכן שונים באתר על מנת ליצור מבנה היררכי נכון בתוך האתר עצמו, בכל מקרה, התוכן צריך לגרום לגולש להישאר באתר כמה שיותר זמן על מנת לשפר את זמן השהייה (dwell time)
3

אופטימזיציה למנוע חיפוש

אופטימיזציה למנוע חיפוש ובעיקר אופטימיזציה לתוכן הקיים והמתווסף לאתר, כתיבת כותרת ותיאור לכל עמודי האתר, החל מעמוד הבית ועד לעמודים הפנימיים, קטגוריות ומאמרי התוכן שבתוך האתר. חידוד מילות מפתח בעמודי התוכן שנבחרו לקידום ובניית קישורים פנימיים בתוך עמודי האתר לחיזוק העמודים המקודמים באתר עצמו.
4

בניית פרופיל קישורים

בניית פרופיל קישורים מאתרים סמכותיים ורלוונטיים לאתר המקודם, בעיקר באמצעות כתבות שיווקיות באתרי נישה ואתרים מובילים, פיזור אנקורים (טקסט עוגן) בהתאם למילות המפתח המקודמות לעמוד הבית ולעמודים הפנימיים.
5

מעקב ושיפור מתמיד

בשביל להיות מקדם אתרים תותח באמת צריך לעקוב אחרי כל מילת מפתח שאנו מקדמים, לראות את תהליך ההתקדמות ולשפר אותו בכל שלב בתהליך, זה יכול להיות באמצעות הוספת תכנים ו/או אופטימיזציה ON SITE וזה יכול להיות כחלק מהתהליך של בניית קישורים OFF SITE. ב 2 המקדמים נדרש ממקדם האתרים לבצע מעקב על בסיס יומי/שבועי בשביל ליצור שיפור מתמיד של מיקומי האתר במנוע החיפוש של גוגל.





מקדם אתרים מקצועי ומומלץ לשירותך

אם אתה בעל אתר שמחפש מקדם אתרים תותח אני בהחלט הכתובת שלך, מבלי לזלזל בשאר מקדמי האתרים האחרים שקיימים בשוק הישראלי, להערכתי, ראיתי הכי הרבה תהליכי קידום בישראל וכיום יש בבעלות החברה שלי את רשת האתרים הגדולה ביותר בארץ, מבחינת ניסיון, אני יודע לעשות את כל מה שצריך בשביל לקדם אתר למקום הראשון בגוגל. תוכן, אופטימיזציה, קישורים - אני חי את התחום הרבה מעבר לכל בן אדם אחר מהבוקר ועד הלילה. ומה הכי חשוב? אני לעולם לא אגיד משהו שאני לא בטוח ב 100% שהוא בהחלט נכון, אתה יכול להיות רגוע שתשמע ממני רק את האמת, בתחום שלנו זה לא דבר של מה בכך. אז אם אתם מחפשים מקדם אתרים בגוגל וקראתם עד לפה את כל מה שרשמתי והשתכנעתם שאתם צריכים מקדם אתרים שהוא מנכ"ל של חברת קידום אתרים אני מחכה לשמוע ממכם :)

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: