Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחה לשיווק באינטרנט

מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט

כשאנשים שואלים אותי מה זה אומר "מומחה לשיווק באינטרנט" אני עונה להם בדרך כלל כי ההבדל בין אדם מקצועי בתחומו לאדם מקצוען – הוא שמקצועי יודע את החומר אבל מקצוען לא רק יודע את החומר אלא גם לפתור בעיות, להעלות רעיונות וליצור יתרונות שאדם מקצועי לא עושה. מומחה לשיווק באינטרנט ידע לזהות כיצד להגיע לקהל היעד והיכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום של העסק כדי שבאמת תוכלו ליהנות מתוצאות ולא רק ל"שרוף" את הכסף על טכניקות שיווק שלא מתאימות לכם.

תיאום ציפיות כשלב ראשון

הבעיה הכי גדולה של משווקים רבים היא שכדי ל"תפוס" כל עסקה הם מבטיחים הרים וגבעות ללקוחות ותיאום הציפיות לא נעשה כמו שצריך. השיחות הראשונות, אשר מאפיינות את העסק, המוצרים וקהל היעד – מאפשרים לנו לאסוף מספיק מידע לצורך בניית אסטרטגיית שיווק אינטרנטית מקצועית וכזו שמתאימה לעסק ולציפיות של בעל העסק. לדוגמה: בעל עסק שלחוץ מטבעו ורוצה להשיג תוצאות כאן ועכשיו לא יכול להשקיע את מיטב כספו בקידום אתרים אורגני ולצפות שתוך יומיים תהיה לו כבר זרימה של לידים במייל. בעל עסק שזקוק לתזרים שוטף ולהזמנות מהירות גם כן לא יכול להשקיע בטכניקות פרסום לטווח הארוך ויצטרך להשקיע בפרסום לטווח הקצר, שהוא בדרך כלל יקר יותר, אולם בהנחה שיהיה רווחי – הוא עדיין יהיה המתאים ביותר עבורו.

בחירת ערוצי השיווק המתאימים לעסק היא מומחיות

מומחה לשיווק באינטרנט המכיר ערוצי שיווק רבים, התנסה בהם וקידם עסקים שונים הלכה למעשה – הוא זה שיכול להוביל את העסק שלכם קדימה באינטרנט בצורה יעילה ומקצועית. אחד המאפיינים הבולטים ביותר של מומחה בתחום הוא לזהות היכן קהל היעד ולמקד את העבודה שם בצורה כזו שתספק את הביצועים להם מצפה בעל העסק, תוך התחשבות בתקציב שלו ובתיאום הציפיות שעשו השניים.

בכמה ערוצי שיווק כדאי להשקיע?

אם האתר שלכם חדש וטרם התחלתם לבצע עבודות שיווק באינטרנט מכל סוג שהוא – כדאי להתחיל מבחירת ערוץ אחד או שניים ולהשקיע בהם את המשאבים והזמן שלכם. כך למשל – אם החלטתם להשקיע בפרסום באמצעות יוטיוב, הרי שבחירת נושאים לסרטונים, צילומם, עריכתם של הסרטונים ודברים נוספים ידרשו מכם זמן, מכשור מסוים ועוד. אם בחרתם להשקיע בפרסום ממומן אתם תצטרכו בעיקר להשקיע כסף עבור רכישת המדיה ולבחור את החברה הנכונה לפרסם את האתר עבורכם (הימנעו מפתיחת קמפיין ממומן ללא ידע מקצועי בתחום). כאשר העסק שלכם יתפוס תאוצה באותם ערוצים שתחליטו להשקיע בהם בהתחלה אז תוכלו להתחיל להתפרס על ערוצי שיווק נוספים ולהרחיב את הפעילות של העסק בהתאם.

מומחה לשיווק באינטרנט במיוחד עבורכם

לבחינת תכנית השיווק של העסק שלכם או בניית תכנית שיווק מותאמת מא' ועד ת' לצרכי ארגון קיים או בהקמה – אני מזמין אתכם להשאיר פרטים באתר על מנת שניצור ביחד את התכנית המתאימה ביותר עבורכם, על פי תקציב הפרסום שלכם.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: