Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יועץ שיווק ופרסום

יועץ שיווק ופרסום – חלקי הפאזל שמתחברים לתמונה גדולה

שיווק דיגיטלי נכון פירושו שהגולשים אינם מפסיקים לראות אתכם באינטרנט, בין אם הם מקלידים את מילות החיפוש בגוגל או גולשים להנאתם בפייסבוק. עסק שיש לו עמוד עסקי פעיל, אתר מעוצב ואיכותי שבו אפשר לצפות גם מהמסך הקטן של הטלפון הנייד ועמודי נחיתה המושתלים בתוך באנרים, יכול להגיע רחוק. החכמה היא להרכיב את כל החלקים של הפאזל אשר ייצרו בסופו של דבר תמונה גדולה וצבעונית של העסק שלכם.

מתחילים לבנות אתר

בעלי עסקים רבים פונים לשירותיו של יועץ שיווק ופרסום כדי שיוכל ללוות אותם בכל התהליך של בניית אתר אינטרנט ושיווקו ברשת האינטרנט, לכל הערוצים הדיגיטליים השונים שבהם נמצאים קהלי היעד. אחת ההחלטות הראשונות שיש לבצע בנושא בניית אתרים הוא הפלטפורמה שבמסגרתה ייבנה האתר שלכם. יועצי שיווק רבים ממליצים על מערכת וורדפרס ולא בכדי. היא כוללת כמה יתרונות משמעותיים:

  • קוד פתוח – בניגוד לפלטפורמות אחרות הפועלות בקוד סגור, וורדפרס פועלת על מערכת קוד פתוח, מה שאומר שאתם הבעלים הבלעדיים של האתר שלכם ויש לכם שליטה מלאה לא רק על התכנים, אלא גם על קוד האתר.
  • גוגל אוהב אותה – מנוע החיפוש של גוגל מזהה אתרים שנבנים בוורדפרס ולא אחת מדרגת אותם במקומות הראשונים, מפני שהמפתחים של וורדפרס מבצעים אופטימיזציה לתבניות והתוספים באופן תמידי.
  • ידידתם של מקדמי האתרים – התוספים של וורדפרס מסייעים למקדמים בעבודת הקידום האורגנית, התוסף הנפוץ שבהם הוא תוסף yoast אשר עוזר בביצוע אופטימיזציה לעמודי תוכן בהתאם לדרישות של גוגל.
  • מערכת מאובטחת – וורדפרס היא אחת המערכות המאובטחות ביותר הקיימות בשוק, ויש לה גם תוספים המסייעים בייעול האבטחה כמו wordfence או sucuri. אמת, ייתכן ששמעתם רבות על אתרי וורדפרס שנפרצו, אבל זה קורה רק משום שאתרים רבים מושתתים על הפלטפורמה הזו או על תבניות שלא נרכשו כחוק.

להשלים את חלקי הפאזל

לאחר שבחרתם פלטפורמה לבניית אתר, חשוב לדאוג לכל החלקים המרכיבים את התמונה:

עיצוב האתר

הגולשים נחשפים לכמויות רבות של מידע, ולכן אתם צריכים לשכנע אותם להישאר דווקא באתר שלכם. עיצוב בהתאמה אישית מושך את עינו של הלקוח, וכדאי לפנות למעצב מקצועי בעל התמחות בחווית משתמש שיוסיף יופי וצבע לאתר, בהתאם לקונספט שלכם, כמובן. לדוגמה, אם אתם מציעים שמלות ערב מעוצבות לנשים, מומלץ לבחור בצבעים סולידיים ואחידים ולהוסיף תמונות של שמלות הערב הטובות ביותר שלכם. כמו כן, חשוב לדאוג לכך שעיצובו של האתר יוטמע בצורה נכונה על מנת שהאתר יהיה רספונסיבי, כך שתוכלו לפנות גם לגולשים דרך הטלפונים החכמים.

אחסון האתר

כל אתר צריך אחסון טוב. בבחירת האחסון חשוב לשים לב לגודל האתר, למשאבים ולשטח האחסון. אם תבחרו שטח קטן מכפי שאתם צריכים באמת, תקבלו בתמורה אתר איטי הפוגע בחוויית המשתמש ובדירוג בעיני מנוע החיפוש של גוגל. בנוסף לכך, יש צורך להתאים את סוג השרת לפלטפורמה שעליה בנוי האתר. לדוגמה, אתר וורדפרס יש לאחסן על שרת לינוקס בלבד אשר כולל גם את מסד הנתונים MySQL.

תוכן איכותי

מרכיב נוסף בבניית אתר טוב הוא התוכן. תוכן שיווקי איכותי כולל את מילות המפתח הרלוונטיות המשתלבות באופן טבעי בטקסט, כמו גם משפטי הנעה לפעולה הגורם לגולשים לבצע פעולה באתר. אתר הכולל תכנים טובים יוצר רושם ייצוגי ומקצועי, וגם מגדיל את הסיכוי שלו להגיע למקומות טובים יותר בגוגל.

אלה רק כמה מבין הרכיבים הרבים המרכיבים אתר תדמיתי מקודם וטוב. רוצים לדעת יותר? את כל התשובות הרלוונטיות לעסק שלכם תוכלו למצוא אצלי, יועץ שיווק ופרסום לעסקים עם ניסיון של שנים.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: