Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחה קידום אתרים בגוגל

מומחה לקידום אתרים אורגני בגוגל

במציאות שבה התחרות בולטת בכל תחום, כדאי לנצל כל יתרון תחרותי שיש לנו על המתחרים שלנו אנו נדרש להעסיק את שירותיו של מומחה קידום אתרים. בעולם האינטרנט קיימות מספר טכניקות פרסום מובילות שבאמצעותן ניתן באמת להשפיע על כף המאזניים וליצור יתרון תחרותי לחברה ספציפית על מתחריה בגוגל. זאת ועוד, באמצעות הכוח הרב של האינטרנט אפילו כמה חברות מכל תחום יכולות להרוויח במקביל את אותו מוניטין, תנועה אורגנית והצלחה עסקית. אחת מאותן טכניקות פרסום מדוברות היא טכניקת הקידום האורגני.

מומחה קידום אינטרנטי

הבחירה במומחה אינטרנטי היא החלק הראשוני כאשר צריך לבדוק לפני הכל את התוצאות של אותו מומחה (מיקומי האתר שלו ומיקומי האתרים של לקוחותיו), כמו כן, חשוב לקבל עליו המלצות מלקוחות שקיבלו ממנו שירות טוב גם ברמה הבין אישית. הבחירה צריכה להיות מבוססת על סוג האתר הנדרש לקידום, מכיוון שיש מי שיגדיר את עצמי מומחה קידום אתרי wix ויהיה גם מומחים שיהיו יותר ממוקדים על פלטפורמות אחרות כמו וורדפרס או מג'נטו.

הניסים שניתן לחולל באמצעות קידום אורגני

קידום אורגני נחשב לטכניקה מובילה לא רק משום שבתי עסק בישראל ובעולם משלמים אלפי שקלים בחודש לשימוש בה (דבר שמוכיח את יעילות ואמינות השיטה), אלא גם בשל הוכחות נוספות של בתי עסק שונים שצמחו באלפי אחוזים בתוך זמן קצר יחסית בעקבות החשיפה מהאינטרנט. קידום אורגני מקצועי יכול לקחת חברה קטנה ולהפוך אותה לאימפריה בתחומה. אך ורק דרך חשיפה במנוע החיפוש של גוגל לעומת זאת, חברות ענקיות ככל שיהיו, אם לא תהיה להן נוכחות במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, עשויות להיות לא מוכרות לקהל הגולשים או לכל הפחות להפסיד לקוחות פוטנציאליים רבים המגיעים מהאינטרנט.

ההבדל בין עבודה עם מומחה קידום אתרים בגוגל לבין עבודה עצמאית על הקידום

מומחה לקידום אתרים אורגני משקיע זמן רב בלימוד התחום עד לפרטיו הקטנים ביותר ולעולם לא מספיק ללמוד עד שהוא שולט בתחום באופן אבסולוטי. הוא מנתח את הנתונים של האתרים שהוא מקדם, בודק את ההשפעה של פרמטרים שונים על תוצאות החיפוש ומשפר ביצועים תוך כדי תנועה. מומחה שהוא מקדם מקצועי ידע להתאים את העבודה לאתר בהתאם לשינויים בשוק (כמו למשל, עדכוני גוגל השונים לפרמטרים המשפיעים על מיקום האתרים) ובהתאם למצב האתר, מיקומו במנוע החיפוש ולפעילות המתחרים סביבו.

הכלים של מומחה לקידום אתרים באינטרנט

טוב, יש הרבה כלים ולכל מקדם אתרים מקצועי יש את ארגז הכלים שלו למחקר וניתוח של מיקומים וקישורים בשמות מתחם (דומיינים), אני באופן אישי חושב שיש כלים שהם קונצנזוס עבור מקדמי אתרים שביניהם ניתן למצוא את "Majestic" , "Ahrefs" , "SEMrush" , שעושים את החיים של המומחים להרבה יותר קלים וכולם משתמשים בלפחות כלי אחד באופן יום יומי, השילוב של הכלים הללו יחד עם ארכיון אתרי אינטרנט מאפשר תמונת מצב כמעט מלאה על מיקומי הדומיין, המצב הנוכחי שלו והמצב שלו בעבר. ישנם מומחים לקידום אתרים שמשתמשים ברשימת הדומיינים הפוקעים לאיתור שמות מתחם בעלי פרמטרים סמכותיים ולהקים עליהם את תשתית הקידום שלהם.

אסטרטגיית מומחה לקידום אתרים אורגני תכלול בין היתר:

1

אפיון העסק

הכרת בעל העסק, אפיון בית העסק, היכן הוא ממוקם, מה הוא מציע ללקוחותיו וכיצד ניתן לקדם זאת באמצעות אתר העסק בצורה האפקטיבית ביותר.
2

אפיון וניתוח קהל היעד

בן כמה קהל היעד שלנו? האם מדובר בגברים? נשים? ילדים? היכן הוא נמצא ברשת? מה הוא עשוי לחפש בגוגל כדי להגיע אלינו לאתר? מה הצורך האמיתי שלו? מה המענה שאנו יכולים לספק לו? כל המידע שנרשום כאן יוביל אותנו בעבודת הקידום בשלבים הבאים.
3

חקר מילות מפתח נרחב

לא משנה באיזו טכניקת קידום אתם משתמשים – בחירת מילות המפתח הראשיות והמשניות הנה קריטית. מילת מפתח לא ממוקדת או נכונה עשויה להוביל אליכם אנשים שרק מחפשים מידע מסוים בתחום ולא באמת מעוניינים לרכוש שירות/מוצר כלשהו.
4

תוכן מגוון

לאחר עדכוני גוגל האחרונים הדגש בכל הקשור לתוכן באתר הוא על איכות התוכן ומתן ערך לגולשים. באמצעות סיפוק הגולש במידע האמיתי שלו הוא זקוק יותר גולשים ישתפו את המאמר ברשתות החברתיות, יקראו תכנים נוספים באתר ויסמכו עליכם יותר ולא יחשבו שאתם מורחים אותם. כל אלה יסייעו במישרין או בעקיפין לפעילות הקידום.
5

בניית מערך קישורים לאתר

קישורים פנימיים בין עמודי האתר וכן קישורים מאתרים חיצוניים ברמות שונות כדי להגביר את המוניטין של האתר בעיני מנוע החיפוש.
6

אופטימיזציה לאתר

התאמת האתר, עמודיו, קוד האתר, המבנה שלו והתוכן שבו בצורה האופטימלית.
7

טכניקות קידום מתקדמות

שיפור חווית המשתמש באתר, עידוד שיתוף האתר והתוכן ברשתות חברתיות, מפת XML ועוד.
8

היררכיה

בדיקה ושיפור מבנה הקישורים של האתר בהתאם לסוג האתר ובניית ארכיטקטורה ייעודית.





איך לבחור מומחה קידום אתרים?

לסיכום, עולם הקידום האורגני הנו עולם מורכב ובעלי עסק שונים חושבים שאם ילמדו כמה מאמרים באינטרנט בתחום יהיה להם הידע הנדרש (ובטח לא את הניסיון) לקידום מקצועי של אתר העסק. מומחה קידום אתרים אורגני צריך להיות בעל וותק של לפחות 5 שנים בתחום עם ניסיון במאות פרוייקטים שונים. התייעצות עם מומחה קידום אתרים בגוגל תחסוך לכם כסף רב בניסוי וטעייה וגם זמן רב בעיסוק הרב שדורשת עבודת הקידום. לייעוץ בנושא קידום אתרים אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר באתר ואשמח לסייע לכם בכל הקשור לקידום אתרים אורגני באינטרנט.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: