Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קביעת אסטרטגיה שיווקית

קביעת אסטרטגיה שיווקית באינטרנט

בשביל לעשות אסטרטגיה שיווקית כמו שצריך נדרש להתחבר למותג או לשירות, להכיר את קהל היעד שלו ולהבין מה המטרות והיעדים, לבחון את המתחרים ולקבל תובנות. כל עסק בתחילת הדרך וגם עסקים שנמצאים בצומת דרכים צריכים להתייעץ עם אסטרטג שיווקי על מנת לגבש ולקבוע את האסטרטגיה השיווקית הנכונה עבורם באינטרנט, במקרים שבהם העסק צריך לבחון את היתכנותו והאם קיים בכלל קהל יעד למוצר/שירות שלו צריך לבצע סיעור מוחות שבסופו יהיה אפשר לקבוע את סוג האסטרטגיה השיווקית והעסקית הנכונה ביותר.

אסטרטגיית השיווק המהיר

כאשר רוצים לקבל תגובה מיידית של הקהל, במקרים כאלה, הפתרון הטוב ביותר הוא פרסום ממומן באמצעות פייסבוק (ואינסטגרם) או גוגל (ויוטיוב). כתיבת קופירייטינג יחד עם הכנת מודעות פרסומיות ושיווקם במדיה לוקחת מקסימום 10 ימים עד שעולים לאוויר ובתוך תקופה של מקסימום חודש מרגע עליית הקמפיין לאוויר אפשר כבר לדעת האם האסטרטגיה נכונה עבור העסק, האם ההמרות (הפניות כתוצאה מהפרסום) רלוונטיות ומצדיקות את המחיר שמשולם בעבורם.

אז איך קובעים באיזה פלטפורמה להשקיע?

פייסבוק ובעיקר אינסטגרם מאפשר לחשוף את המוצר או השירות ישירות לקהל בהתאם לפילוחו, היתרון הוא חשיפה לקהל צעיר שמשתמש באינסטגרם ומאפשר שטחי פרסום על גבי הפיד והסטורי יחדיו – קהל שאינו נמצא בדרך כלל במנוע החיפוש של גוגל.

גוגל על שלל שטחי הפרסום שלה, ברשת החיפוש (במנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ובמיוחד בישראל) וברשת המדיה (פריסה של אלפי אתרים קטנים וגדולים) יחד עם יוטיוב מאפשרים חשיפה במגוון רחב של אפשרויות, כאשר היתרון הוא להופיע ברגע שהצרכן מחפש את השירות או המוצר המשווק.

בכל אסטרטגיה – הרדיפה היא חובה!

לא משנה באיזה פלטפורמה נבחר לחשוף את המוצר או השירות שלנו, בכל אחת מהפלטפורמות נהיה חייבים לרדוף אחרי הגולשים שכבר נחשפו לקמפיין הפרסום, היתרון הגדול ביותר הוא לרדוף אחרי הקהל ולעשות שימוש חוזר, גם בגוגל וגם בפייסבוק.

יש תקציב ורוצים לחשוב לטווח הרחוק?

אסטרטגיית הקידום האורגני אשר מבוססת על אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל היא הפתרון הטוב ביותר למי שיש לו אורך רוח ומעוניין להשקיע באתר האינטרנט שלו על מנת לקבל פידבק איכותי לטווח הרחוק, באמצעות הקידום בגוגל אפשר לחזק את המוניטין באינטרנט ולקבל פניות של צרכנים שמאמינים יותר בשירות או במוצר לאחר שקראו תוכן איכותי ושיווקי.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: