Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יועץ שיווק באינטרנט

יועץ שיווק בעולם האינטרנט

יועץ שיווק באינטרנט הוא האדם ששולט בכל אחד מהתחומים השיווקיים באינטרנט, כמו עיצוב אתרים, בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום אתרים וכו'. באמצעות שיווק נכון אשר מבוסס על אסטרטגיה דיגיטלית נכונה אפשר להשיג לידים איכותיים של אנשים המעוניינים באמת בשירותים שלכם, ולדאוג לכך שכל הגולשים יכירו אתכם, גם כאלה שאינם מחפשים את השירות שלכם ברגע נתון. כך שגם אם עדיין לא גיבשתם את כל השירותים שאתם מתכוונים להציע, כדאי כבר עכשיו להתחיל בשיווק.

מדוע השיווק הדיגיטלי אינו עובד כמו שצריך?

במקרים מסוימים השיווק הדיגיטלי עשוי שלא לעבוד. אלה כמה מבין הסיבות הנפוצות:

  • האתר שלכם לא עבר שדרוג כבר זמן רב והוא נראה מיושן, אינו קורא לפעולה של הגולשים ואינו מתאים לדרישות של מנוע החיפוש של גוגל.
  • יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, אך הוא לא מקבל את החשיפה הדרושה, ייתכן שיש לייקים רבים לעמוד, אך הם אינם נחשפים אליכם מבלי להפעיל את העמוד עצמו.
  • המתחרים שלכם מפציצים את הגולשים בפרסומות בכל רחבי האינטרנט, ורק אתם אינכם מצליחים לכבוש את רשת המדיה.
  • האתר שלכם מעוצב ואיכותי, אך אין בו תנועה של גולשים מכיוון שאתם לא מבצעים פרסום ממומן.
  • התוכן של האתר שלכם אינו איכותי ואינו כולל את מילות המפתח שעשויות לקדם את האתר במונע החיפוש של גוגל.

יועץ שיווק באינטרנט מאתר בעיות אלה ואחרות ודואג לתת את ההכוונה והטיפים הנכונים שיכולים להקפיץ את האתר שלכם למקומות הראשונים.

איך עושים שיווק נכון באינטרנט

קיימים כמה כללים פשוטים וברורים שכדאי ליישם כאשר עוסקים בשיווק באינטרנט:

שדרגו את האתר

אינכם יכולים להתקדם לשום מקום ללא האתר שלכם. יועץ שיווק באינטרנט יפנה אתכם לאנשי מקצוע כמו בוני אתרים, מעצבים וכותבי תוכן שיפיחו רוח באתרכם. לאחר ביצוע פעולות כמו חקר מילות מפתח, אופטימיזציה לעמודים, עיצוב מושקע ותוכן איכותי, האתר שלכם יקום לתחייה.  

להתאים את השירות לצרכי הלקוחות

הלקוחות פונים אליכם בזכות התועלת שאתם יכולים להביא להם, ולא בעקבות ההכרזה שלכם כי המוצר שלכם הוא הטוב ביותר בארץ. מסיבה זו, כדאי לשמוע את דעתם של הלקוחות לגבי המוצרים שאתם מציעים. לדוגמה, אם אתם משיקים תכשיר קוסמטי חדש, בקשו מהלקוחות להעניק לכם משוב – מה הם אהבו? האם יש להם רעיונות לשיפור התכשיר?

Keep it Simple

הקפידו על מסרים ברורים ופשוטים עבור הגולשים שלכם – בין אם אתם בונים עמוד נחיתה או מפרסמים פוסט בפייסבוק. הגולשים המוקפים בכמויות מידע עצומות מכל עבר, אינם אוהבים תיאורים ארוכים ומסורבלים.

התאימו את השירות לקהל היעד

אחת הסיבות לכך שהמתחרים שלכם עוקפים אתכם מבחינת פרסום באינטרנט יכולה להיות העובדה שאינכם דואגים להתאים את שיטות השיווק לקהל היעד. לדוגמה, עמוד הפייסבוק אינו מותאם לאנשים שאליהם אתם רוצים לפנות ועיצוב האתר שלכם אינו משקף את הקונספט שאתם מעוניינים להעביר.

אל תעשו מעשה שיהרוס את המוניטין שלכם

גם אם העסק שלכם אינו מביא לקוחות רבים כפי שקיוויתם, אל תעשו פעולות שאתם עלולים להצטער עליהם. לדוגמה, חנות אשר יוצאת במבצע של 65% הנחה על כל החנות אמנם תצליח למשוך אליה הרבה לקוחות, אך אלה עלולים להיות לקוחות בלתי איכותיים אשר מחפשים רק מבצעים ודילים. כך, לא זו בלבד שהחנות מפסידה כסף על כל קנייה, אלא שהיא פוגעת במוניטין שלה כחנות יוקרתית.

שומרים על קשר עם הלקוחות

כדי לגרום ללקוח לשוב ולפנות אליכם, כדאי לשמור עמו על קשר תמידי. יועץ שיווק באינטרנט יכול לסייע לכם להקים רשימת תפוצה בדואר האלקטרוני או לפנות אל הגולשים באמצעות פוסט אישי בפייסבוק.

כללים אלה ואחרים יעזרו לכם לשמור על הגחלת ולהביא כמה שיותר לקוחות. שמי תומר לוינסקי, אני הבעלים של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, אשמח להסביר לכם כיצד לשפר את כלי השיווק המצויים בידכם כיום וכיצד לאתר כלים נוספים שיתאימו לקונספט של העסק שלכם.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: