Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים בגוגל

כשאנחנו מרגישים כבדים ואטיים מדיי בעודנו מתנשפים לאחר עלייה במדרגות, אנו מבינים שעלינו לפנות למאמן כושר כדי לשפר את מצבנו הגופני. כאשר האתר שלנו אינו מתקדם כראוי במנוע החיפוש של גוגל ואינו מביא את התוצאות הנדרשות והנחוצות להרחבת העסק, אנו יודעים כי יועץ קידום אתרים הוא האדם שאת שירותיו אנו מחפשים יותר מכל על מנת להבין מה גורם לאתר לא להתקדם במרוצת הזמן שהוא נמצא באוויר ו/או עובר תהליך קידום על ידי נותן שירות כזה או אחר (פרילנסר או חברה).

מתי כדאי לפנות ליועץ קידום אתרים מוסמך?

ייעוץ קידום אתרים הוא מומחיות לכל דבר, ולכן חשוב לפנות רק לאיש מקצוע וותיק שמבין ושולט בתחום הספציפי. קיימים כמה מקרים משמעותיים שבהם כדאי לפנות ליועץ שמכיר את התחום היטב:

  1. עוברים לאתר חדש – רגע שיכול להכריע את הנוכחות הדיגיטלית של העסק באינטרנט, העברה לא נכונה של אתר יכולה לגרום לכל המיקומים להתרסק, במיוחד באתרים גדולים ומורכבים נדרש ליווי של יועץ קידום אתרים במהלך העברת אתר ובדיקת ביצוע של הפניות 301 אשר צריכים לכלול את כל התוכן הקיים + הקישורים, הכותרות והתיאורים של כל עמודי האתר הפנימיים.
  2. שינויים במיקומים – ירידה משמעותית בתוצאות החיפוש או חלילה ענישה הם הזדמנות טובה לערב יועץ קידום אתרים שיכול לחקור ולמצוא את הסיבות דרך כלים חיצוניים או דרך כלי מנהל האתרים של גוגל. 
  3. בדיקת מקדם אתרים – בעל עסק אינו יכול לדעת האם העבודה שמבצעים על האתר שלו היא תקינה, לכן קבלת ייעוץ בנוגע לקידום האתר הוא הכרחי לכל חברה או ארגון, בכל גודל ובכל סיטואציה.
  4. בניית אסטרטגיה – מותג או מוצר חדש שעתיד לבנות אתר אינטרנט ולשווק את עצמו צריך יועץ קידום אתרים שיכול לבחון את התחרותיות ולתת דגשים אסטרטגיים על מנת לנצח את המתחרים ולנצל את החשיפה המקסימלית האפשרית באינטרנט.

ייעוץ קידום אתרים גם לבעל עסק המעוניין ללמוד ולדעת

אתם יכולים לשלם למקדמי אתרים שיקדמו לכם את האתר ולא להתעסק בנושא בכלל, אך אם אתם מעוניינים להיות מעורבים בקידום האתר שלכם מאל"ף ועד תי"ו, ניתן לפנות ליועץ קידום אתרים מקצועי שיוכל להצביע על כמה נקודות לשיפור בתוך האתר ומחוצה לו. מעבר לכך, בעלי עסק יכולים להבין היטב בתחומם, אך כשמדובר בקידום אתרים הם עלולים לבצע טעויות שעלולות לעלות להם ביוקר, לכן רצוי שיועץ קידום מוסמך יכין דו"ח שכולל את כל הדברים שניתנים לשיפור באתר, גם אם מדובר בדברים שקשורים ליחסי המרה וקריאה פעולה.

ייעוץ קידום אתרים במקרה שבו עבודת הקידום לא נעשתה כראוי

ייעוץ קידום אתרים יעיל במקרים שבהם חברת קידום אתרים רימתה את בעל העסק, גבתה ממנו סכומי כסף גבוהים על שירותי הקידום תוך ניצול חוסר הבנתו של הלקוח, ובסופו של דבר גם לא ביצעה את עבודת הקידום כראוי. כאן עומדות בפני בעל העסק האפשרות לתבוע את חברת הקידום ולמצוא איש מקצוע שיקדם את האתר שלו למקומות הראשונים בגוגל. יועץ קידום אתרים יכול לבחון את עבודת הקידום הקודמת שנעשתה על האתר ולהציג בפני בעל העסק חוות דעת ודו"ח מפורט אודות הליקויים אשר נדרשים לטיפול.

ייעוץ במקרה שבו האתר קיבל עונש

האתר של בעל עסק זה או אחר עלול לקבל עונש בגלל עבודת קידום בלתי מקצועית שנעשתה בו, תפקיד היועץ במקרה זה הוא למצוא את הפתרון המהיר והיצירתי ביותר שיוציא את בעל האתר מהתסבוכת. לעתים יש צורך להסיר קישורי ספאם בלתי איכותיים הפוגעים בקידום על ידי פנייה באמצעות disavow של גוגל בבקשה להסיר את אותם הקישורים הבעייתיים.

למה לבחור אותי בתור יועץ קידום אתרים שלכם?

בזירה הישראלית של גוגל ראיתי במהלך העשור האחרון אלפי תהליכי קידום, כתבתי חוות דעת שונות לבתי משפט, אני מכיר כמעט כל כלי למחקר וניתוח קישורים של אתרי אינטרנט, בלי שום קשר ליכולות שלי אני מעסיק מקדמי אתרים וותיקים שביחד איתי מהווים כוח בלתי מנוצח בכל הקשור לקידום אתרים אורגני באינטרנט, בואו תנסו אותי, מבטיח שלא תצטערו!

צרו איתי קשר!

לא מרוצים ממקדם האתרים שלכם או מתהליך הקידום של האתר שלכם? מעוניינים לקבל חוות דעת של מומחה לקידום אתרים בגוגל עם ניסיון של שנים? קוראים לי תומר לוינסקי ואני עוסק שנים רבות בייעוץ קידום אתרים, מעניק הרצאות והדרכות לחברות ותאגידים.  

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: