Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יועץ שיווק דיגיטלי

יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים

בעלי מסעדה, עורכי דין, מוכרי פרחים או רופאים – לא משנה איזה עסק פתחתם, אתם תמיד תזדקקו ללקוחות כדי להתקדם ולהתפתח. כדי לעשות זאת נכון, חשוב לפנות ליועץ שיווק דיגיטלי מקצועי שיציג בפניכם אפשרויות פרסום רבות. ליועץ תפקידים מגוונים, כאשר העיקרי שבהם הוא מיקסום החשיפה של העסק לקהל היעד רב ככל הניתן, במטרה להגדיל את כמויות הלידים.

לבנות אתרים וליהנות מהתוצאות

יועץ שיווק דיגיטלי עוסק רבות בייעוץ לבניית עמודי נחיתה ואתרי אינטרנט ממירים, אותם עמודים ממוקדים שבהם נדרשים הגולשים להשאיר פרטים, ליצור קשר או לבצע רכישה. בניגוד לפרסום הרגיל אשר עשוי להביא לכם לידים בלתי איכותיים או פניות סרק, עמוד נחיתה טוב יוביל אל כתובת האי-מייל שלכם את הפניות האיכותיות של אותם גולשים המעוניינים בשירות שלכם באמת.

ממה מורכב עמוד נחיתה?

ניתן לבנות עמוד נחיתה איכותי באמצעות קלים פשוטים למדיי, אם כי חושב להכיר את תפקידם ואת הדרך שבה הם משפיעים על נראות העמוד:

כותרת ראשית – Headline

זוהי הכותרת הבולטת ביותר בעמוד הנחיתה, הכותרת הראשונה שרואה הגולש כאשר הוא נכנס לעמוד. היא בעלת השפעה מכרעת על החלטתו של הגולש להישאר בעמוד ולבצע פעולה כלשהי, ולכן עליה להיות תמציתית ומושכת. לדוגמה, כותרת כמו "בונים אתר תוך שניות!" מתאימה לחברה לקידום אתרים. היא מספרת לגולש בארבע מילים בלבד במה עוסקת החברה, ומבליטה יתרון משמעותי במיוחד – החברה מספקת שירות מהיר.

קריאה לפעולה

עמוד הנחיתה צריך לעודד את הגולש לבצע פעולה. משפטים קצרים וקולעים כמו "להרשמה לחץ כאן" או "תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם" יכולים להפנות אליכם גולשים רבים המתעניינים בשירות שאתם מציעים.

תמונת גיבור

הגולש הממוצע נאלץ לעבד מידע רב לפני שהוא מגיע אל עמוד הנחיתה שלכם. מכיוון שהמוח האנושי מעבד תמונות בקלות רבה יותר מטקסטים, חשוב לשלב תמונה איכותית ומושכת בעמוד הנחיתה. מומלץ לשלב תמונה של המוצר עצמו, או לכל הפחות – תמונה שיש לה קשר חזק לשירות או למוצר שאתם מציעים.

הוכחה חברתית

יועץ שיווק דיגיטלי מקצועי יגיד לכם שאין די בעמוד נחיתה בלבד כדי לגייס את כל הלידים. לפני שהגולש פונה אליכם דרך העמוד, הוא ירצה לדעת מי אתם ומה גולשים כמותם חושבים עליכם. משום כך, מומלץ לצרף לעמוד הנחיתה "הוכחה" לכך שאוהבים אתכם באמת. לדוגמה, צילום מסך של עמוד הפייסבוק שלכם המוכיח שיש לכם עוקבים רבים או המלצות של לקוחות.

רווח אישי

המסר העיקרי שמחפש כל גולש בעמוד הנחיתה הוא איזו תועלת אישית הוא יוכל להפיק אם יפנה דווקא אליכם. למשל, כדאי לצרף מסר המודיע לגולש שהוא יכול לקבל החזר כספי על השירות תוך 30 יום. בדרך זו אתם יוצרים אמון בקרב הלקוחות שלכם, והם יכולים להשתמש בשירות בראש שקט.

זמן טעינה של עמוד הנחיתה

זה לא סוד שעמוד הנחיתה שלכם צריך להיות מהיר. לגולשים אין זמן לחכות עד שהעמוד ייטען. הם מאבדים את סבלנותם בקלות ופשוט עוברים לאתר הבא. מומלץ להשתמש בכלים הדיגיטליים החינמיים המוצעים לכם כדי לקצר את זמן הטעינה ל-2 שניות בלבד. כלי כמו Pingdom מבצע אופטימיזציה לעמוד ומקצר את זמן הטעינה.

דף נחיתה רספונסיבי

דף הנחיתה צריך להתאים לא רק למסך הגדול של המחשב, אלא גם למסך של טאבלט או סמארטפון, אותם מכשירים ניידים קטנים שהגולשים אינם נפרדים מהם לרגע, והם שיביאו לכם את מרבית הלידים.

מילה של יועץ שיווקי

השקתם מוצר חדש? מעוניינים לפרסם אותו בכל הכוח ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת? תומר לוינסקי הוא יועץ שיווק דיגיטלי מומחה והבעלים והמנכ"ל של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב המספקת את כל שירותי המדיה הקיימים היום. הוא מציע שירותי ייעוץ, הרצאות והדרכות לחברות ותאגידים בתחומי שיווק, פרסום, קידום אתרים אורגני ועוד.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: