Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט

בונים אסטרטגיה באינטרנט

כיום מרבית תקציב הפרסום של כל חברה הולך עבור פרסום באינטרנט, עולם השיווק והפרסום באינטרנט הוא אינסופי ולמי שאינו מתמצא בתחום עשוי לאבד את עצמו ואת כספו. לשם כך כדאי להיוועץ עם מומחה לשיווק באינטרנט ולבנות תחילה אסטרטגיית שיווק באינטרנט.

כך תשמרו על תקציב הפרסום שלכם

לצערי הרב, אני פוגש וגם שומע על אנשים רבים שבזבזו סכומי עתק על ניסוי וטעייה או כי חשבו שהם יודעים הכי טוב אילו ערוצי שיווק ופרסום מתאימים לעסק שלהם. לעתים הבחירה בערוצי הפרסום נכונה אך זו בלבד אינה מספיקה להביא תוצאות וכי יש לבנות אסטרטגיית שיווק מתאימה על מנת להגיע לקהל היעד שאנו באמת מחפשים (או יותר נכון – קהל היעד שמחפש אותנו). חשוב להבין כי כל טכניקת פרסום וכל ערוץ שיווק שנבחר להשקיע בו – ידרוש מאתנו לא רק השקעה כספית אלא גם השקעה של משאבים וזמן (או לחילופין מחברת השיווק שאנו שוכרים את שירותיה), ולכן כדאי לבחור בקפידה את ערוצי השיווק האפקטיביים ביותר עבורנו.

בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט עם ערוצי השיווק הפופולריים ביותר

כיום מרבית בתי העסק בישראל מקדמים את עצמם בערוצי השיווק הפופולריים, כיוון שמרבית האנשים הגולשים באינטרנט גם נמצאים שם. זו יכולה להיות החלטה נבונה, אולם ללא תכנון מעמיק ועבודה נכונה יהיה קשה מאוד להגיע לתוצאות. לעומת זאת, עבודה מקצועית, מחושבת וכזו שאנו משפרים את ביצועיה כל הזמן – גם תספק לנו את התוצאות הרצויות.

ערוצי השיווק הפופולריים ביותר כיום הנם: פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ויוטיוב. בכל אחד מאלה יש מספר טכניקות פרסום שכדאי להתמקד בהם, ואלה דורשים תוכן חדשני באופן קבוע (סרטונים, תמונות, מאמרים וכו'). לצד אלה ניתן תמיד לשלב במקרה הצורך גם קידום תוכן ממומן, שיווק ברשתות חברתיות נוספות ועוד.

מה מכילה אסטרטגיה שיווקית באינטרנט?

לאחר שלבי האפיון של העסק וקהל היעד, אנו עושים חקר שוק מעמיק לוודא שקהל היעד שלנו אכן נמצא בערוצי השיווק השונים שאנו מתכננים להשתמש בהם. לאחר מכן יש צורך בבחירת טכניקות השיווק שנשתמש בהם כדי להוביל אותם מערוץ השיווק שלנו ועד למצב של רכישת שירות/מוצר. כך למשל – אותו אדם שמגלה אותנו בפייסבוק ומחליט לעקוב אחר הדף העסקי שלנו, דרך בניית אמון ועד למצב שהוא באמת מתקשר להזמין את המוצר שלנו.

בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט תכלול לרוב מספר מצומצם של ערוצי שיווק בהתחלה, זאת כיוון שצריך להשקיע בכל אחד מערוצי השיווק ולבנות עליו טכניקות פרסום נוספות בהמשך. לדוגמה: אם החלטנו לקדם את האתר בצורה אורגנית במנועי החיפוש, הרי שיש בכך עבודה רבה כמו תוכן, ניתוח נתונים, ביצוע אופטימיזציה לאתר, בניית מערך קישורים לאתר ועוד. עדיף להשקיע שם את הכסף כדי לקדם את האתר בצורה אפקטיבית ולא לפזר את תקציב הפרסום בערוצי שיווק רבים ולהשקיע רק מעט בכל ערוץ, מה שיגרום לכך שלא תצליחו לדוג לקוחות מאף אגם.

אם אתם לא סגורים על נושא בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט או מעוניינים בבניית תכנית שיווק מקצועית אתם מוזמנים ליצור עמי קשר באתר ואשמח להיפגש אתכם ולבנות ביחד אתכם אסטרטגיית שיווק מנצחת שתסייע לכם ביצירת יתרונות משמעותיים אל מול המתחרים שלכם ותמצב אתכם כחברה מובילה בתחומכם.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: