יועץ פרסום

יועץ פרסום באינטרנט – להכיר את כל אפשרויות הפרסום

אם בעבר הפרסום הסתכם בתליית שלט גדול לפני הכניסה לבית העסק וכתיבת מודעה בעיתון, הרי שהיום איננו יכולים להתעלם מאפשרויות הפרסום הרבות שמעניק לנו האינטרנט. וכך נולד לו מקצוע חדש יחסית שלא היה מוכר לדורות הקודמים - יועץ פרסום באינטרנט. יועץ זה מתאים את שיטת הפרסום הדיגיטלית (או השיטות) לאופי העסק שלכם.

הכירו את דרכי הפרסום העיקריות

בפגישה הראשונית עם יועץ פרסום באינטרנט תעברו אפיון לעסק שלכם. אתם והיועץ תתעמקו בשאלות כמו "מהי מטרת הפרסום שלי?", "איך אני מתאים את שיטת הפרסום לקהל היעד?" ו"מה יש לי שאין למתחרים". לאחר מכן, יוצגו בפניכם אפשרויות פרסום דיגיטליות שונות שיסייעו לכם לנסוק לשחקים. אז לפני הפגישה עם היועץ, מומלץ להכיר את מרבית השיטות הנהוגות היום.

תשלום לגוגל עבור חשיפה

שיטה זו נקראת קידום ממומן בגוגל והיא מיועדת בעיקר לבעלי עסקים שאין להם חשיפה אך הם מעוניינים בקידום מהיר, בדרך זו בוחרים את מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שרוצים לקדם, כותבים מודעה פרסומית ומשלמים לגוגל סכום עבור חשיפה. גוגל מצדה מורידה את הכסף תמורת כל קליק שלוחץ הגולש. בשיטת פרסום זו יש להביא בחשבון שכל עוד אתם משלמים לגוגל עבור הקליקים, המודעה שלכם נשארת באוויר, אך אם אתם מפסיקים לשלם – המודעה שלכם יורדת והחשיפה מסתיימת.

משווקים ברשת החברתית הגדולה בעולם

לצד המשתמש הפרטי שלכם, שכבודו במקומו מונח, כדאי ליצור גם עמוד עסקי עבור העסק שלכם. שיווק בפייסבוק מאפשר לכם לבצע פעולות מגוונות כמו לאסוף לידים איכותיים באמצעות מודעות, לפרסם סרטוני וידאו באמצעות פילוח של הגולשים מבחינת נתונים כמו גיל או מיקום גיאוגרפי.

פרסום לקהל הצעיר

צעירים רבים (מתחת לגיל 25) משתמשים ברשת החברתית אינסטגרם, ובה הם מעדכנים תמונות מחיי היום יום ומעדכנים את האחרים. שיווק באינסטגרם מתאים לבתי עסק המשווקים מוצרים עבור הצעירים דוגמת פריטי אופנה ולבוש או טלפונים ניידים. השיווק מתבצע בעיקר באמצעות תמונות, ולכן יש צורך לדאוג לתמונות איכותיות מבעוד מועד.

פרסום בעזרת מילים

רשתות כמו אאוטבריין וטאבולה מפרסמות כתבות איכותיות באתרים מובילים. באמצעות הפרסום דרך הרשתות האלה ניתן ליצור קישורים מובילים אל האתר שלכם. כל שיש לעשות הוא לספק לרשתות האלה תוכן איכותי וייחודי, או במילים אחרות – כתבה באתר חדשות. אז אם אינכם מעוניינים לקבל דחייה מהרשתות, אלה כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם:

  • כתיבה אינפורמטיבית – הגולש אוהב ללמוד משהו חדש, החל מהצבע שיבלוט באפנה בחורף הקרוב ועד לסוגי ניתוח חדשים שפותחו לאחרונה. כך שכדאי להבין היטב בתחום שבו אתם מתכוונים לכתוב, או לחקור לעומק את הנושא.
  • כתיבה שמדגישה את היתרונות – בסופו של דבר הכתיבה צריכה לתרום לעסק שלכם, ולכן חשוב להדגיש את יתרונות השירות שעליו אתם כותבים. לדוגמה, אם המרפאה שלכם מציעה ניתוח חדשי, מה יוכלו להפיק מכך הגולשים?
  • להימנע ממשפטים שיווקיים – אתם אולי רגילים להשחיל משפטים שיווקיים לתכנים שבאתר, אבל אם אתם מתכוונים לפרסם כתבה לאאוטבריין או לטאבולה, חשוב לשמור על איפוק, שכן הגולשים אינם אוהבים להרגיש שאתם מוכרים להם את המוצר.
  • כתיבה על רמה – מיותר לציין שהכתיבה שלכם צריכה להיות איכותית: יש לדאוג לחלוקה לפסקאות, משפטים ברורים ולהימנע משגיאות כתיב.

רשימת התפוצה הישנה והטובה

שיווק באמצעות מיילים ורשימת תפוצה אמנם נחשב לשיטה מיושנת יותר, אך שיווק מושכל בעזרת מערכת הדיוור עדיין יכול לקצור פירות.

הפרסומת עוקבת אחרי הגולשים

באמצעות שיטת הרימרקטינג תוכלו לזכות בחשיפה גדולה יותר של שירותי החברה שלכם מבלי לבצע מאמץ מיוחד. הרעיון העומד מאחורי השיטה הזו הוא שתילת פיקסל מעקב ("עוגיות") בדפדפן של הגולש. כך שגם אם הגולש ייכנס לאתר שלכם ולאחר מכן ייצא ממנו מבלי לבצע פעולה כלשהי, הוא עדיין יוכל להבחין בשירותים שלכם כאשר הוא צופה בסרטון יוטיוב או גולש בפייסבוק.

המלצת יועץ פרסום ושיווק

יועץ פרסום באינטרנט ימליץ לכם בסופו של דבר על הכלי הדיגיטלי שיהיה הכי נכון עבורכם לפרסום העסק, כי בסופו של דבר לכל עסק מתאים פרסום שונה עבור קהל היעד שלו.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: