Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניהול עובדים ותהליכים פנים אירגוניים

ניהול עובדים נכון

עובדים הם המשאב החשוב ביותר בארגון ולכן הם גם הגורם העיקרי להצלחתו, ניהול עובדים נכון גורם להוציא את מלוא הפוטנציאל הטמון בכל עובד ועובד, דבר אשר קורה כאשר מבצעים מספר כללים שיכולים לעזור בניהול עובדים בכל חברה, להלן כמה כללי ברזל שאני מאמין בהם כאשר מדובר בניהול של כוח אדם:

1

יחס אישי ואנושי

התייחסות אישית לעובד והרגשת קירבה גורמת לעובד להתמיד וליזום יותר בעבודתו, במיוחד בארגונים גדולים כאשר כמות המנהלים קטנה משמעותית מכמות העובדים.
2

שיחות חתך להערכה

תקשורת על בסיס קבוע שמאפשר לעבור על עבודת העובד לאורך זמן ומבצעת משוב לביצועו תורמת להבנת הדרישות ממנו בתוך הארגון.
3

הצבת יעדים

יעדים יומיים/שבועיים/חודשיים ראליים להשגה גורמים לעבוד להתרכז בביצוע עבודתו על מנת להוכיח את יכולותיו ומקומו בארגון.
4

ישיבות צוות

כיום ישיבות מחלקתיות מעשירות את העובדים ונותנת להם יכולת להתבטאות, אפשרות ליצירת שינוי והרגשה שהם חלק מהמערכת.





ניהול נכון של עובדים

ניהול נכון של עובדים היא קודם כל היכולת של המנהל להשפיע על אנשים, הכלל המרכזי בניהול של עובדים הוא דוגמה אישית וזאת מכיוון שמנהל בארגון צריך תמיד להראות דוגמה בהתנהגותו ובהתנהלותו, מנהל צריך להיות דייקן בזמנים, לבצע את המוטל עליו על הצד הטוב ביותר, לדבר בנימוס ולנהוג בדרכי נועם על מנת לסחוף אחריו את העובדים במטרה שילכו בדרך שלו, במיוחד כאשר מדובר על ניהול עובדים ותיקים. ניהול חיובי - על מנת לתת לעובדים מוטיבציה המנהל נדרש לשדר תמיד אופטימיות וחיוביות בכל דבר שקשור לעבודה, גם כאשר עובד עשה טעות והמנהל נדרש להעביר ביקורת, הוא נדרש לעשות זאת בצורה מקצועית ובונה הכוללת הקשבה לתשובת העובד בנוגע לאותה טעות שביצע, רק ככה יכול להתקיים דו שיח שיגרום לטעות לא לחזור יותר ולעובד לצאת מהשיחה עם ביקורת בונה להמשך תקופת העסקה.

איך להיות מנהל טוב?

אני מאמין שיש 2 סוגים של אנשים, מנהלים ומנוהלים, לא כל אחד נולד עם התכונות והאופי לקחת יוזמה ולהוביל מחלקה/צוות/חברה/ארגון. למרות זאת, תמיד אפשר ואף רצוי לבנות מנהלים מתוך הארגון, אנשים שצמחו ורוצים להתקדם בעבודה, ניתן להפוך אותם להיות מנהלים טובים אך צריך לבדוק שיש להם את התכונות המתאימות לקבל האחריות של ניהול עובדים אשר כוללות כושר מנהיגות, תושייה, חזון, יכולת להעניק שירות בצורה טובה ולהיות בעלי השפעה.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: