Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

 סיכום הכנס של קידום אתרים SEO של קהילת Black & Grey 

טיפים מהכנס של קהילת Black & Grey

ביום חמישי האחרון (7.2.19) הייתי נוכח בכנס מקדמי האתרים של קבוצת הפייסבוק BLACK & GREY SEO שהופק על ידי עשהאל דרייר שהוא חבר וקולגה בתחום קידום האתרים האורגני, התרשמתי מאוד מרמת הידע ובעיקר מהרצון העז שלו לשתף את שאר המקדמים בתובנות שצבר במהלך השנים האחרונות.

למי שלא היה באירוע עצמו אני מצרף את חמשת הדגשים ובעיקר הטיפים שאני לקחתי באופן אישי מהאירוע הנחמד שהיה:

1

שימוש בתוספים של ShortPixel ו WP Rocket לכיווץ תמונות וקיצור זמני טעינה באתרי אינטרנט.

2

גיוון הגיוני בשימוש בטקסט עוגן בקישורים נכנסים (טקסט עוגן שמחולק לכתובת האתר עצמו – URL , השם של המותג עצמו, הביטוי אותו מעוניינים לקדם וכו').

3

שימוש בקישור עוגן בתוך עמודים פנימיים של מאמרים תוכן ארוכים על מנת להנגיש לגוגל ולגולש את העמוד בצורה הטובה והמסודרת ביותר מבחינה היררכית.

4

הוספת שם הכותב ותמונה קטנה בכל מאמר תוכן שמעלים לאתר (גם אם מדובר באתר תמיכה) בעמוד מאמרים (בלוג).

5

תרגום של אתר אינטרנט לכמה שיותר שפות על מנת להשיג רלוונטיות גדולה יותר בתחום בו עוסק האתר.





טיפ זהב: עמוד תודה כחלק מעבודת הקידום האורגני

טיפ מרכזי ורלוונטי שכמעט ולא ראיתי שמתייחסים אליו היום הוא הפעולה אשר מתבצעת אחרי סיום קבלת הפרטים מהגולש באתר (השארת פנייה/ליד) באתרי אינטרנט, מומלץ לא להשאיר ללקוח הודעה לקונית של "פנייתך התקבלה בהצלחה" אלה להעביר אותו לעמוד שלוקח ממנו פרטים נוספים ומפורטים יותר או לחלופין שולח איתו לדף עם מידע נוסף (סרטונים, מאמרים נוספים, המלצות, מדריכים וכו'). המצב בו הלקוח משאיר פרטים ויוצא מהאתר פוגע בעבודת המקדם שמנסה להעלות את זמני השהייה באתר ולגרום לגולש להיחשף לעוד עמודים באתר עצמו. כמו כן, חשיפת הגולש לתכנים נוספים באתר תהפוך אותו ללקוח "חם" הרבה יותר. בתמונה למטה, ניתן לראות צילום פפראצי שעשו לי מהכנס עצמו בלי ששמתי לב :) תפסו אותי רציני במיוחד...

לסיכום, אני יכול לספר למי שפספס שהיה המון מידע וחומרים איכותיים שנאמרו והוצגו בהרצאה של עשהאל אך אני רשמתי רק את הדברים שלא קוראים או שומעים בדרך כלל במקומות אחרים. בכללי, עשהאל שם דגש על גישה מקצוענית לתחום כולו תוך שימוש בכלים מתקדמים בתשלום בלבד כפי שאני מאמין ונוהג בעצמי לבצע בחברת הקידום אותה אני מנהל. רוב התוכן בכנס היה מיועד בעיקר למקדמי אתרים שכבר עוסקים בתחום אך נמצאים להערכתי בתחילת דרכם וצריכים את ההכוונה של מי שעוסק בתחום כבר מספר שנים גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט מכירתי.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: