Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה צריך אתר אינטרנט לעסק?

אם על כל פעם שהייתי שומע שבעל עסק או חברה לא צריכים אתר אינטרנט הייתי מקבל שקל הייתי היום בן אדם עשיר הרבה יותר, באמת שנמאס לי כבר לשמוע על עסקים שלא קיימים באינטרנט או שמתפשרים על הנוכחות הדיגיטלית שלהם בפלטפורמה דיגיטלית אחת בלבד ועוד חושבים שזה בסדר. הנחת הרווחה של חלק מהאנשים היא שאפשר להסתפק בעמוד פייסבוק עסקי או פרופיל אינסטגרם על מנת לשווק את העסק, דבר שהוא שגוי לחלוטין.

אז למה צריך אתר אינטרנט?

תרשו לי לחדש למי שאינו יודע, אם אין לכם אתר אינטרנט שמרכז את הפעילות הדיגיטלית שלכם, אתם מפסידים מוניטין ובעיקר גולשים שיכולים להפוך ללקוחות. כיום, מעל ל 90% מהחיפושים מתבצעים על ידי מנוע החיפוש של גוגל, לכן יותר מתמיד חשוב לתחזק אתר אינטרנט לפני כל פלטפורמה שיווקית אחרת (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ואפילו איזי) שאינה יכולה להתברג בתוצאות החיפוש.

מעבר לזה, אתר האינטרנט צריך לשדר אמינות ולרכז את כל הפעילות השיווקית של העסק ולקשר גם לרשתות החברתיות, ניתן להציג את הפיד (העמוד הראשי) של הרשתות החברתיות בתוך האתר ובכך לרכז את הכל בצורה קלה וידידותית לגולש. חשוב לדעת שכתובת הדומיין של האתר צוברת וותק עם הזמן, לכן חשוב להחזיק באותה הכתובת את האתר כמה שיותר שנים על מנת לחזק את המוניטין בעיני גוגל.

בעל עסק שאין לו אתר אינטרנט מאבד את ההזדמנות לחשיפה בגוגל ולמעשה מסתמך רק על הפייסבוק או האינסטגרם, שאינם מספקים היום כמעט בכלל חשיפה ללא תשלום ומצריכים תקציב פרסום על מנת להפיץ את התכנים. בנוסף הגרוע ביותר הוא שברוב המקרים בהגדרות השימוש של עמוד הפייסבוק ניתן לצפות רק למי שיש לו משתמש פייסבוק, כנ"ל לגבי אינסטגרם, מדובר בהגבלה לחלק מהגולשים שאינם מחזיקים במשתמש.

אתר האינטרנט מאפשר שימוש לכל הגולשים והוא לנצח יהיה בחזקתכם וזכויותיכם הבלעדיות, להבדיל מהפייסבוק והאינסטגרם. לכן, במיוחד עבורכם, רשמתי עוד כמה שימושים שונים שניתן לבצע בעזרת אתר אינטרנט:

 

מה עוד אפשר לעשות עם אתר אינטרנט?

1

לבנות קטלוג של מוצרים עם סינונים שונים.

2

להכניס יומן פגישות או לוח אירועים.

3

לאפשר פתיחה של קריאת שירות ללקוחות קיימים.

4

איסוף של מידע לרדיפה עתידית של לקוחות באמצעות רימרקטינג.

5

גיוס עובדים באמצעות מדור דרושים.

6

הצגת תיק עבודות של לקוחות מובילים וסיפורי הצלחה.





הבנתם שאתם צריכים אתר? צרו איתי קשר!

צריך עזרה או ייעוץ על מנת לבצע אפיון אתר אינטרנט בצורה מקצועית? צור איתי קשר וביחד נפרט את כל הצרכים של העסק תוך התחשבות בהיבטים נוספים כגון התאמת האתר למנוע החיפוש של גוגל ואלמנטים שיאפשרו לקרוא לפעולה של הגולשים, בעזרת משפטי מיקרו קופי מקוריים ועוד המון דגשים נוספים.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: