Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סקירה קצרה וטיפים מהכנס קידום SEO השלישי של עשהאל דרייר

סיכום כנס קידום אתרים אורגני

אתמול (19/02/20) נערך ברמת גן (מרכז שביט הדרכה) כנס SEO המקצועי השלישי של עשהאל, אחרי שהייתי לפני שנה בכנס קידום אתרים הראשון שלו (ופספסתי את השני בגלל שהייתי בחו"ל) אני מעלה את ההתרשמות שלי והטיפים שהוצגו למי שלא היה וגם למי שהיה 🙂 .
חשוב לי לציין שהיה לי כיף לראות את התשוקה של עשהאל לתחום כולו ואת ההתלהבות והדרייב האישי שלו להעביר ולשתף את המידע, היה מאוד נחמד לפגוש את כל האנשים מהתעשייה הקטנה שלנו, עובדים שאני מלווה אותם מקצועית בחברות אחרות ובמיוחד את הבוגרים בקורסים שהעברתי בתור מרצה לקידום אתרים והיום אני רואה אותם הולכים לכנסים מקצועיים וממשיכים להעמיק את הידע המקצועי שלהם בתחום.

5 הדגשים המרכזיים מהכנס שחשוב לכל מקדם לדעת וליישם!

1

כללי אופטימיזציה - " חוק ה - 5 "

שילוב מילת מפתח ב 5 מקומות בעמוד: כותרת, תיאור, פיסקת פתיחה ,כותרת משנה אחת ומעלה, בגוף המאמר.
2

הוספת ווג'טים פשוטים והכרחיים באתרים

החל מכפתורי שיתוף ועד לטקסטים ואייקונים פשוטים.
3

שימוש בתפריטים

שימוש בתפריט פוטר משתנה (באמצעות cc child) באתרים רב תחומיים שבהם הפוטר דורש התייחסות שונה לכל אחד המתחומים וגם שימוש בתפריט sidebar בתוך עמודי האתרים.
4

שימוש ב screaming frog

שימוש בכלי המוכר למציאת ליקויים באתר (עמודי 404 וכו') ובעיקר שימוש למחקר מילות מפתח באמצעות בדיקת הנושאים של עמודי האתרים המתחרים המובילים עם "גוגל בוט", לאחר מכן סינון התוצאות הכפולות.
5

שיפור זמני טעינה (מהירות אתר) ב 3 שלבים

אופטימיזציית שרת (עדכון גירסת PHP) , התקנת תוספי קאש (WP-rocket , Ezcache) , כיווץ תמונות (Rebinhod /Shortpixel)





השקפת עולם בקידום אתרים אורגני

גאנט קידום אתרים בתהליך קידום אורגני הוא אחד הדברים שלא ממש קורים בדרך כלל אך באמת מומלץ שיהיו, בניית תכנית שנתית מראש לכל לקוח בהתאם לתחומו, החל רשימת הנושאים שירשמו לאתר, כמות כתבות/קישורים, ההיררכיה שתהיה בתוך האתר וכל מה שהולך להתבצע בתקופה המשותפת - עוד בטרם הלקוח בכלל מתחיל פעילות, על מנת ליצור שקיפות ותיאום ציפיות לאורך כל הדרך המשותפת.

כמה מילים לסיכום הכנס שהיה...

היה המון מידע שלא התייחסתי אליו אך הדבר החשוב ביותר שהיה בסוף הכנס היא ההתייחסות, הדגמה והסברה על "שחזור דומיינים", אין לי ספק שמדובר על משהו שהוא חובה לכל מי שמעוניין להקים רשת של אתרי תמיכה (אתרי לווין, תשתית אתרים, נכסי קידום - תקראו לזה איך שבא לכם) על בסיס דומיינים ישנים עם פרמטרים שננטשו, דובר רבות על פרקטיקה שאנחנו מיישמים כבר שנים אצלנו בחברה (לאוס מדיה ואינטראקטיב), מי שהיה הרוויח מידע חשוב במיוחד שלא ניתן למצוא כמעט בשום מקום אחר.

בגדול, היה כנס פשוט מעולה שעלה על הציפיות לפי דעתי, אני חושב שחובה לכל מי שמתעסק בתחום להגיע לכנסים של עשהאל כי יש רק מה להרוויח מהידע שהוא משתף!

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: