Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור את העורך דין הנכון ביותר שייצג אתכם?

בחירת עורך דין

אחת הבעיות הגדולות ביותר שזיהיתי אצל בעלי עסקים היא בחירת עורך דין לליווי וייצוג משפטי, מכיוון שיש הרבה עורכי דין וישנם עורכי דין חדשים שרוצים לעסוק בכל נושא אפשרי רק בשביל שיהיה להם פרנסה, ישנם מצבים שעורכי דין ללא ניסיון לוקחים על עצמם טיפול בתיקים שאת התחום עצמו הם אינם מכירים ואינם יודעים כיצד להתמודד איתו כראוי.

בדיוק כמו שלכל מחלה יש רופא שיודע לטפל בה ככה גם לכל סוגייה יש עורך דין שמומחה בטיפול בו, בתאונות דרכים נדרש לפנות לעורך דין תעבורה, בקניית נכסים יש עורך דין שעוסק במקרקעין ונדל"ן, בעבירות פליליות יש עורך דין פלילי וכמובן שכאשר מדובר במשפחה פונים לעורך דין גירושין.

אז איך בוחרים עורך דין מומלץ?

ההמלצה שלי לבעלי עסקים שרוצים לבחור עורך דין היא לפזר את הטיפול המשפטי אצל מספר עורכי דין שכל אחד מתמחה בתחומו, לדוגמא, במידה ויש לכם לקוחות שחייבים לכם תשלום עבור שירות שניתן להם, רצוי לפנות למשרד עורכי דין שמטפל בגביית חובות והוצאה לפועל או אם מדובר בסוגיה של העתקת קניין ששייך לכם רצוי ללכת לעורך דין זכויות יוצרים. הניסיון שלי לימד אותי שכאשר משאירים את הטיפול המשפטי למשרד עו"ד שמתעסק בתחום אחד בלבד הטיפול מתבצע בצורה המהירה, המקצועית והטובה ביותר.

מצאתם את התחום שבו אתם צריכים לבחור עורך דין אך עדיין לא מצאתם את העורך דין המומלץ ביותר עבורכם? קבלו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

איך לבחור עורך דין טוב? טיפים חשובים!

1

ניסיון עבר

תבקשו מעורך הדין שאתם מעוניינים בשירותיו להראות לכם מקרי עבר בהם טיפל בהצלחה בהתאם לסוגיה שקיימת לכם בלבד.
2

תשלום מבוסס הצלחה

במידה ומדובר בהגשת תביעה, וודאו שחלק מהתשלום יהיה מבוסס על אחוזים על מנת לתמרץ את עורך הדין להצליח עבורכם.
3

פה לאוזן

קבלו המלצות מהסובבים אתכם, יכול להיות שמישהו יכול לעזור לכם בבחירת עורך דין שיתאים בדיוק עבורכם.
4

חיפוש באינטרנט

ניתן למצוא מידע כמעט על כל עורך דין באינטרנט, עדיף להתרחק מעורך דין עם עבר בעייתי שנתבע על ידי מיוצגים או אפילו עורך דין בעל חוות דעת וביקורות שליליות.





עדיין לא מצליחים לבחור?

בישראל יש את כמות עורכי הדין הגדולה ביותר ביחס לכמות האזרחים אך לפעמים צריך עזרה, אם אתם עדיין לא מצליחים בתהליך בחירת עורך דין שיתאים בדיוק עבורכם, בין אם מדובר בהגשת תביעה או התמודדות עם תביעה כנגדתכם או אוליי סתם ניסוח חוזה ושליחת מכתב אשמח להמליץ לכם על מספר עורכי דין שאני מכיר אישית ויכולים לעזור לכם, כל אחד בהתאם לתחום התמחותו כמובן.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: