Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור את פתרון אחסון האתרים הנכון ביותר בשבילכם?

בעולם בו יש אפשרויות אין סופיות וכל מוצר עטוף בניסיונות שיווקיים לתפוס את עיניכם, לעיתים אנחנו שוכחים להסתכל גם מה יש בתוך הקנקן ועד כמה הוא משרת אותנו ואת הצרכים שלנו. בוודאי שמעתם על פתרון אחסון אתרים בענן ותהיתם ביניכם לבין עצמכם מה יש בו שמגדיר אותו כפתרון המתקדם ביותר בשוק, במיוחד שיש עוד כמה פתרונות נוצצים לא פחות.

במאמר הבא נסביר מה הם היתרונות של פתרון השרת בענן, מה הם הפתרונות הנוספים שאתם צריכים להכיר וכיצד עליכם לבצע את הבחירה הנכונה שתשרת את הצרכים שלכם בצורה מדויקת.

אז מה הוא אחסון אתרים בענן?

אחסון אתרים בענן הוא פתרון אחסון וגיבוי, אחד מתוך שלושה נוספים, אשר בשנים האחרונות תפס תאוצה והתברג במקום הראשון בהיבט של עלות מול תועלת. חברות גדולות כקטנות הבינו שהמעבר לשרתים בענן מיטיב עם החברה והנתונים הרבים שהיא צריכה לאחסן, ועברו לאחת מהחברות המציעות שירותים כאלה.

כשאנחנו אומרים שרת בענן, אנחנו מתכוונים לכך שמדובר בשרת ווירטואלי שנמצא הרחק מכם, כאשר בעצם המידע שלכם משוכפל על גבי מספר שרתים שונים שניתן להתייחס אליהם כשרתי גיבוי, למקרה בו ישנה תקלה. זה מוביל אותנו גם איך לבחור את פתרון אחסון האתרים הנכון ביותר בשבילכם?

ליתרון העצום שיש לפתרון הזה על פני השאר, והוא שהסבירות שהמידע שלכם ייתקל בתקלה שתשבית את האתר שלכם שואפת לאפס, דבר שאתם לא יכולים לצפות משרת שיתופי או שרת VPS לדוגמא.

מעבר לכך, אתם יכולים לשנות בכל עת את כמות השירותים שאתם צורכים ולהתאים את השרת בהתאם לצרכים שלכם. הכל כמובן מתבצע מרחוק, באמצעות קליקים פשוטים ומהירים.

יתרון נוסף ומשמעותי, הוא ששרת בענן מותאם לכל גודל של עסק, מתאגיד רחב היקף ובינלאומי עד חנות אינטרנטית שאין לה תנועה רבה. היופי בפתרון הזה הוא הגמישות, שלא מתקיימת בשום פתרון אחר.

חשוב להבהיר, בהשוואה לשני פתרונות אחסון אחרים, השרת בענן שאתם מקבלים הוא שרת פרטי שמיועד אך ורק לצרכים שלכם. זהו פרט חשוב שמעיד גם כן על הקידמה והאמינות של הפתרון הזה.

אילו עוד פתרונות אחסון קיימים בשוק?

חשוב שתכירו עוד שלושה פתרונות שקרוב לוודאי תשמעו הרבה ברחבי הרשת, בעיקר כדי שתוכלו להבין עד כמה פתרון האחסון בענן מותאם יותר לצרכים שלכם.

ראשית, יש את הפתרון של שרת ייעודי, כלומר שרת פרטי משלכם. מדובר בשרת פיזי, שניתן לרכוש בעלות יקרה במיוחד ביחס לשאר הפתרונות והוא מצריך איש סיסטם מקצועי שיידע איך לתפעל ולנהל אותו. מרבית החברות שרוכשות אותו הן חברות מבוססות שיש להן את המשאבים והידע הנחוץ כדי להנות ממנו. אחד החסרונות שלו, בדומה לשאר, הוא שאתם לא יכולים להגדיל או להקטין את גודל השרת שלכם כך שבעצם אין התאמה מדויקת בין הצרכים שלכם לבין השירותים שאתם מקבלים.

הפתרון השני הוא שרת שיתופי. שרת זה הוא שרת פיזי גם כן, אולם הוא מתחלק בין משתמשים נוספים. כלומר, אתם מקבלים חלק ספציפי בתוך השאר שמיועד לכם וחולקים את שאר השטח עם אנשים נוספים. יש לציין שזהו פתרון זול ביחס לשאר הפתרונות, אבל חשוב שתדעו שאתם אולי משלמים בזול, אבל זה עולה לכם ביוקר. כמות התקלות שאתם צפויים להיתקל בהן גבוהה מאוד ביחס לשאר הפתרונות, זאת מאחר וכל תקלה בחלק מסוים של השרת משפיעה ישירות עליכם, גם אם לא מדובר בתקלה שקשורה בכם.

הפתרון האחרון הוא פתרון VPS, שרת וירטואלי שאתם חולקים עם מספר מצומצם של אנשים. גם כאן, שימו לב שהתקלות של משתמשים אחרים עלולים לפגוע גם באתר שלכם ובזמן שהוא באוויר.

איך תדעו שבחרתם את הפתרון הנכון?

יש הרבה מאפיינים שצריך להתחשב בהם – מחיר, היקף השירותים שאתם מקבלים, תמיכה טכנית שזמינה עבורכם ואמינות גבוהה. חשוב שתדעו שלא תוכלו אף פעם להשיג את התוצאה הטובה ביותר בכל מאפיין, אבל פתרון אחסון אתרים בענן הכי קרוב לשם.

אחת החברות שמציעות שירותי אחסון אתרים בענן היא חברת Cloudways. היא מאפשרת לכם לרכוש שרתים בענן דרך החברות המובילות בעולם, להשתמש בפלטפורמת הניהול המצויינת שלהם כך שתוכלו לבצע כל פעולה באופן עצמאי וללא עזרה, מאפשרת לכם להינות מתמיכה טכנית מקצועית שזמינה עבורכם 24/7/365, מציעה אפשרות להתנהל בצורה גמישה ולשלם רק עבור השירותים שאתם באמת צורכים, וכמובן נותנת לכם פיצ'רים נוספים חשובים גם כן כמו גיבויים אוטומטיים, תעודות SSL חינמיות ועוד.

אחסון אתרים – סיכום

אין ספק שמבחינת אמינות ובטיחות האתרים והמידע שאתם מאחסנים ומגבים בשרת, פתרון הענן הוא הפתרון האולטימטיבי. כמובן שהוא יקר יותר מאשר אחסון שיתופי, אבל אתם מקבלים תמורה גבוהה במיוחד למחיר שאתם משלמים, שגם הוא לא יקר מדי מלכתחילה.

על הכותב: אור פיאלקוב

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. 

הבעלים של EasyCloud – חברת אחסון אתרים בענן. חברה שמנגישה את עולם אחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה: